پیشرفتهای نیروی هوایی ارتش مورد تحسین وابستگان نظامی كشورهای خارجی در ایران قرار گرفت
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا ، رییس انجمن وابستگان نظامی كشورهای خارجی در ایران شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن سالروز نیروی هوایی ارتش در ستاد این نیرو، ضمن تبریك فرا رسیدن روز نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: این نیرو پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به پیشرفتهای چشمگیری در عرصه های تقویت دفاعی دست یافته است.

سرهنگ 'بودی پرامونو' وابسته نظامی اندونزی در ایران خاطرنشان كرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مدت توانسته است به فناوریهای علمی و نظامی پیشرفته ای در عرصه های هوایی از جمله ساخت هواپیما دست یابد كه دستاورد بزرگی برای این كشور محسوب می شود.

سرهنگ پرامونو ادامه داد: ما وابستگان نظامی كشورهای خارجی مقیم ایران مطمئن هستیم كه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانایی های علمی بزرگی كه دارد قادر است تا به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش ایران از نیروهای كارآمد و متعهدی برخوردار است كه بیش از سه دهه انواع فشارها و تحریم های اعمال شده بر این كشور را توانسته است با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرهنگ پرامونو ، همكاری دولت و ملت و حضور نیروهای مسلح در بین مردم را از حمله دلایل موفقیت روز افزون نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان كرد.

وی با تاكید بر این كه رابطه میان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و و انجمن وابستگان نظامی مقیم تهران در سطح مطلوبی قرار دارد ابراز امیدواری كرد كه با ادامه روند این همكاریها زمینه برقراری صلح جهانی و پایدار در منطقه فراهم شود.

در مراسم دیدار وابستگان نظامی كشورهای خارجی مقیم ایران با امیرسرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر فرمانده هان این نیرو وابستگان نظامی از كشورهای مختلف از جمله پاكستان، هند، سوریه، ژاپن، تركیه، روسیه، چین، برزیل، اندونزی، و جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

سیام**1478*1832*





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: